Po listopadowym cyklu webinarów „eZD - bezpieczna praca zdalna w czasie pandemii”, które cieszyły się dużym zainteresowaniem, w imieniu Związku Gmin Pomorskich oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy Państwa na kolejne, tym razem dotyczące narzędzi e-administracji.
Webinar pt. „Narzędzia e-Administracji” odbędzie w środę 20.01.2021 w godz. od 12:00 do 14:00.
Zakres tematyczny:
- podpis elektroniczny – rodzaje wg różnych podziałów (zwykły, zaawansowany, kwalifikowany, zewnętrzny, otaczający, otoczony, xades, pades, zaufany, osobisty)
- mTożsamość
- potwierdzanie profilu zaufanego – omówienie możliwości z punktu widzenia mieszkańca, przedsiębiorcy
- weryfikacja podpisu w aplikacjach zewnętrznych
Czas trwania: 90 – 120 minut
Cel szkolenia: uporządkowanie wiedzy nt. podpisu elektronicznego, przegląd narzędzi do weryfikacji podpisu w bieżącej pracy w urzędzie jak również z punktu widzenia pomocy udzielanej mieszkańcom korzystających z eusług, omówienie kwestii prawnych dotyczących wykorzystania mTożsamości w obsłudze mieszkańca. Wiedza przydatna również w codziennym życiu prywatnym
Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.
Zapraszamy do rejestracji pod linkiem