Po listopadowym cyklu webinarów  „eZD - bezpieczna praca zdalna w czasie pandemii”, które cieszyły się dużym zainteresowaniem, w imieniu Związku Gmin Pomorskich oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy Państwa na kolejne, tym razem dotyczące narzędzi e-administracji.

Webinar pt. „Narzędzia e-Administracji” odbędzie w środę 20.01.2021 w godz. od 12:00 do 14:00.

Zakres tematyczny:

  • podpis elektroniczny – rodzaje wg różnych podziałów (zwykły, zaawansowany, kwalifikowany, zewnętrzny, otaczający, otoczony, xades, pades, zaufany, osobisty)
  • mTożsamość
  • potwierdzanie profilu zaufanego – omówienie możliwości  z punktu widzenia mieszkańca, przedsiębiorcy
  • weryfikacja podpisu w aplikacjach zewnętrznych

 

Czas trwania: 90 – 120 minut

 

Cel szkolenia: uporządkowanie wiedzy nt. podpisu elektronicznego, przegląd narzędzi do weryfikacji podpisu w bieżącej pracy w urzędzie jak również z punktu widzenia pomocy udzielanej mieszkańcom korzystających z eusług, omówienie kwestii prawnych dotyczących wykorzystania mTożsamości w obsłudze mieszkańca. Wiedza przydatna również w codziennym życiu prywatnym

 

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

 

Zapraszamy do rejestracji pod linkiem

https://www.e-instytucja.pl/webinar-zgp/